Co vás čeká:
Práce koordinátora – vedoucí terénní pečovatelské služby a osobní asistence.
Poskytujeme našim klientům pomoc v jejich přirozeném prostředí při běžných úkonech péče o vlastní osobu, při osobní hygieně a stravování, v domácnosti,
při pochůzkách, dovozech k lékaři atp.
Vašim úkolem bude zejména:
- řídit podřízené zaměstnance, řešit jejich provozní záležitosti, komunikovat s klienty tak,
aby vše hladce fungovalo,
- plánování tras,
- řešit nenadálé události u klienta i zaměstnanců,
- metodické vedení pečovatelů, kontrola jejich činnosti v místě výkonu služby, jejich hodnocení a motivování,
- podílení se na vytváření a plnění individuálních cílů a plánů svěřených klientů a podřízených zaměstnanců,
- úzká spolupráce s rodinami klientů a sociálními pracovnicemi,
- základní péče o vozový park (přidělování a kontrola vozidel, evidence jízd, objednávání servisů atp.),
- péče o pomůcky svěřené pro výkon péče a jejich evidence,
- příprava měsíčních vyúčtování a reportů pro vedení společnosti, plánovaní směn, vedení docházky.
Očekáváme, že zvládnete vést příslušnou dokumentaci a evidenci v Excelu, Wordu a specializovaných programech.
Jedná se o práci na plný úvazek 40 hodin týdně v jednosměnném provozu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Hledáme člověka s praxí ve vedení lidí a alespoň povědomí o sociální péči.
Neobejdete se bez ŘP B, časové flexibility, ukončeného středoškolského vzdělání s maturitou.
Musíte mít empatii, zodpovědnost, důslednost a nápaditost. Očekáváme aktivní a asertivní samostatnou osobnost, která je odolná vůči stresu.
Požadujeme respektující přístup při poskytování podpory seniorům a osobám se zdravotním postižením.
Výhodou, ale ne podmínkou je:
Ukončený kurz pracovníka v sociálních službách.
Co vám můžeme nabídnout:
Nabízíme pomoc a podporu zkušenějších kolegů, školení, kurzy a supervize.
Mzda od 30 000 Kč měsíčně, podle délky předchozí praxe, čtvrtletní a pololetní odměny, osobní odměny a příplatky.
25 dnů dovolené.
Práci u stabilního a zavedeného zaměstnavatele.