To, jak čas běží, si uvědomujeme na spoustě věcí kolem nás. Rostou nám děti, rostou stromy, roste naše konfekční velikost... I město Břeclav se mění, rozvíjí, něco zaniká a něco nového se rodí. V roce 2009 měli obyvatelé Břeclavi možnost rozhodnout o tom, ke komu bude putovat deset haléřů z prodeje každé lahve tehdy na trh nově uvedené Břeclavské jedenáctky.
10. února 2009 se v Břeclavském deníku objevil článek o tomto pivu, z kterého cituji:" Čím více břeclavské jedenáctky vypijete, tím se budete mít lépe. I tak by se dalo parafrázovat motto pivovaru Bernard. Břeclavské, pokud si svou značku oblíbí, čeká totiž odměna. „Z každé vypité láhve půjde desetník na nějakou aktivitu, která zvítězí v našem hlasování,“
podotkl manažer humpoleckého pivovaru."
Zdroj: http://breclavsky.denik.cz/zpravy_region/breclav-ma-vlastni-pivo--jedenactku20090210.html
Tehdy hlasování Břeclaváků rozhodlo o tom, že peníze poputují na Denní stacionář UTILIS společnosti Remedia Plus o.p.s. (dnes z. ú.). Na jaře 2010 byla předána první částka, letos v únoru již částka osmá.
A kolik jste za ty roky UTILISu prostřednictvím svých nákupů Břeclavské jedenáctky přispěli? Celková částka se vyšplhala na 79 188 Kč. Děkujeme!
Klienti ze stacionáře Utilis připravili společně obrázek, který jsem zanesli do břeclavské prodejny Bernardu jako poděkování.