Od 8. června platí nová pravidla pro návštěvy vašich blízkých v našich zařízeních.
Pravidla aktualizujeme v souladu s tím, jak se mění situace v celé ČR:
Pravidla si můžete přečíst TADY.
Od 8. června platí nová pravidla pro návštěvy vašich blízkých v našich zařízeních.
Pravidla aktualizujeme v souladu s tím, jak se mění situace v celé ČR:
Pravidla si můžete přečíst TADY.
Celá společnost, zároveň s ústupem Covid-19, postupně zmírňuje nastavená opatření.
Rozvolňování se samozřejmě týká také oblastni sociálních služeb.
Přinášíme vám informaci o současné situaci: najdete je v PRAVIDLECH PRO NÁŠTĚVY A VYCHÁZKY a pro vaši informaci také v dokumentu o TESTOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ.
Velkou radost měli klienti Domovinky v pátek, na den pálení čarodějnic. Přišly za námi do zařízení dvě laskavé duše, paní Martina a paní Ivana. Obě dvě se rozhodly v době covidu pomoci nezištně nejstarší generaci. Paní Martina nabídla klientům masáže, zejména šíje a končetin, paní Ivana stříhaní a foukání vlasů. Po dlouhé absenci těchto služeb byla nabídka velmi milá.
Obě dámy poskytly tuto činnost klientům zcela zdarma, navíc jim předaly růži jako ocenění jejich vstřícnosti a krásné atmosféry.
Moc jim za všechny klienty děkujeme, bylo to velmi příjemné a pro klienty změna.
Všichni se těší na další příjemné setkaní s oběma dobrovolnicemi.
Díky!
Přinášíme aktualizované znění pravidel pro návštěvy na Domovince. Prosím, kliknutím na nadpis, rozklikněte článek. Platnost je od 8. dubna 2021.
V pátek 26.2.2021 nás navštívila Ing. Renata Hasilová, canisterapeutka, se svými štěnaty. Cílem návštěvy bylo povzbudit klienty i pracovníky v sociálních službách v době pandemie Covid-19, která trvá již rok. Každý klient i pracovník se vypořádává s dlouhodobou zátěží různě, a i když už nám klepe jaro na dveře, opět se zvýšenými opatřeními proti pandemii se zvýšila nervozita a obava jak u klientů, tak pracovníků v sociálních službách.
Nabídka návštěvy štěnat nás rozsvítila již předem, i když ještě nebylo zcela jasno, zda se uskuteční, protože bylo třeba provést POC antigenní test u canisterapeutky. Test byl negativní a canisterapeutka bez příznaků. Huráááá!! Návštěva štěnat v zařízení mohla začít.
Nejprve štěnata rozněžnila pracovnice terénních služeb, které se právě chystaly ke klientům. Něha a radost byla v očích pracovníků viditelná, ani se nechtěly s nimi rozloučit.
Ale štěnata měla ještě jeden úkol, jít za klienty Domovinky. Ke klientům přistoupila štěnata svým vlastním způsobem, kdy se zajímala o jejich kalhoty a papuče. Po uchopení štěňat do náruče je zajímaly hladící ruce a obličej. Přístup klientů byl něžný. Tolik lásky štěnátka ani nečekala.
Pracovnice Domovinky si nenechay ujít příležitost přitulit se k chundelatým štěnátkům a pomazlit se. Jiskřičky radosti v očích byly dostatečně výmluvné.
Další štěňátka byla za klienty Denního stacionáře a integračního centra UILIS. Klientům se snažila předat radost a pohrát si s nimi. I tato radost byla pozitivní a velká nejen u klientů ale i pracovnic sociální péče.
Ráda bych poděkovala za radost, máme krásné zážitky, my pracovníci i klienti. Radostná vzpomínka na štěnátka nám bude pomáhat zvládat pandemii.
Děkujeme Renato,
Bc. Jarmila Pěčková, ředitelka ústavu
Vzhledem k aktuální situaci a opatřením, která vstupují v platnost 1. března 2021, musíme i my reagovat.
Opatření provádíme preventivně, cílem je snížit riziko šíření infekce nových typů Koronaviru u klientů v našem zařízení.
V platnost vstupuje omezení návštěv klientů a zákaz vycházek klientů z Domovinky.
Plné znění opatření najdete v tomto dokumentu.
Město Břeclav podpořilo z dotačního programu "Fond malých sociálních projektů" v roce 2020 naši společnost.
Projekt umožnil vyměnit opotřebovaný a starý nábytek v ambulantích službách UTILIS, a zároveň doplnit potřebné pomůcky pro péči. Podpora byla ve výši 39990 Kč.Fotografie ukazují část využité podpory.
Děkujeme za podporu, J.Pěčková, ředitelka
Na základě Usnesení vlády ČR ze dne 23. prosince 2020 platí v našem zařízení zákaz návštěv od 27. prosince 2020 do odvolání.
Zákaz návštěv je preventivní opatření s cílem zmírnit riziko šíření nákazy mezi nejohroženějšími skupinami lidí.
Celý dokument vyhlašující zákaz návštěv, telefonické kontakty a další najdete v TOMTO DOKUMENTU.
Děkujeme za pochopení a i v současné situaci přejeme všem Pokojné prožití vánočních svátků, hodně spokojenosti a hlavně zdraví.
" Od pondělí 23.11.2020 jsou zcela plně obnoveny provozy na těchto střediscích:
Vzhledem k výskytu onemocnění Covid-19 u pracovníků péčových služeb, kde je třeba zabezpečit nezbytnou péči u klientů v domácím prostředí a v pobytové službě, jsem dočasně přerušila poskytování preventivní služby sociálně aktivizační od 27.10.202 z důvodu přeřazení pracovníků do těchto nezbytných služeb, a to do odvolání.
O změnách v poskytování služby vás budeme informovat vedoucí služby.
Omlouvám se za vzniklou komplikaci, ale situace se vyhrotila zvýšeným počtem pracovníků v karanténě a v pracovní neschopnosti, děkuji za pochopení a přeji hodně zdraví.
Bc.Jarmila Pěčková "
ředitelka
Vzhledem k výskytu onemocnění Covid-19 u pracovníka pobytové služby Domovinka jsme provedli testy na covid-19 přístrojem ichroma IIu zaměstnqanců a klientů.
Jedná se o tzv. antigenní testy, které mají 95 % spolehlivost. Bohužel se potvrdila nákaza i u některých klientů, vzniklou situaci budeme řešit s hygienickou stanicí.
Po dobu karantény nebude v provozu odlehčovací služba ambulantní, po dobu karantény nebudeme přijímat nové klienty do zařízení.
U některých klientů byli ošetřující lékaři již v týdnu a neshledali důvod k izolaci či testování.
O zdravotním stavu vašich příbuznách vám předá informace zdravotní sestra - 519315137, zároveň prosíme o strpení, pokud telefon hned nezvedneme.
Děkujeme za pochopení a držte nám všem klientům i pracovníkům palce.
Bc. Jarmila Pěčková, ředitelka ústavu
736 489 606, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vzhledem k výskytu onemocnění Covid-19 u pracovníků terénních služeb, tj. pečovatelská služba a osobní asitence jsme nuceni omezit poskytování těchto služeb.
Zajistíme nezbytnou péči u klientů, kteří jsou sami, u klientů, kde je rodina prosíme o spolupráci po dobu sníženého počtu pracovníků.
O změnách v poskytování péče vás informuje a bude informovat vedoucí nebo sociální pracovnice.
I když pracovníci používají ochranné pomůcky, sledujte prosím stav svých příbuzných.
Omlouvám se za vzniklou komplikaci, ale situace se zhoršila nyní koncem týdne, a se zbývajícími pracovnicemi nemůžeme zajistit péči u všech klientů, děkuji za pochopení."
Bc. Jarmila Pěčková, ředitelka ústavu
736 489 606, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.